Clinge

begraafplaatsonderhoud waaierbezem

Een grote groep van ongeveer 19 vrijwilligers onderhoudt in een goede sfeer het kerkhof.

Natuurlijk is er altijd iemand die een beetje de leiding neemt, hier in de persoon van Dhr. P. van Geertruy, beter bekend als Piet. Elke eerste donderdag (voormiddag) van de maand komen ze bijeen om het kerkhof vrij te houden van onkruid en bladeren, te snoeien, vegen van de paden etc.

De werkzaamheden worden druk besproken in de vergaderzaal van de kerk bij een lekkere pot koffie met een koekje.

Tussentijds worden er nog andere grote werken aangepakt.
De bestrating en de uitbreiding en vernieuwing het columbarium.
Mede door de hulp van deze vrijwilligers worden de tarieven van het kerkhof binnen de perken gehouden.

Leden werkgroep

Mocht u interesse hebben om mee te helpen, kunt u contact opnemen met de coördinator: Piet van Geertruy. Verantwoordelijk lid voor kerkhofzaken is: dhr. Rudy Bracke.

Nieuw-Namen

De contactpersoon voor het kerkhofonderhoud is dhr. J. Waem.