Woord van bemoediging

Woord van bemoediging door één van de pastores (met één of twee assistenten), wordt wekelijks uitgezonden door omroep Hulst.
Deze woorden van bemoediging komen tot stand in samenwerking met de drie Zeeuws-Vlaamse r.-k. parochies: H. Maria Sterre der Zee, Elisabeth-Parochie, H. Andreas Andreas en de stichting Kerkbelang Koewacht en u kunt ze terug zien:

KRO-viering vanuit de basiliek

Geloofsgesprek

200719 geloofsgesprek met Jochem van VelthovenGeloofsgesprek op zondag 19 juli om 9.45 uur met kapelaan J. van Velthoven

Speciale viering met bisschop in kapel 0. L. Vrouw ter Eecken op Moederdag

200509 Speciale viering met bisschop

Afgelopen zondag, 10 mei op Moederdag ging bisschop Liesen in Noord-Brabant en in Zeeland voor in een viering van woord en gebed. In de viering stond vanwege de meimaand en vanwege Moederdag, Maria, de Moeder van de Heer, centraal.
Voor Zeeland kwam de bisschop naar Zeeuws-Vlaanderen, om in de kapel van Onze Lieve Vrouw ter Eecken om 15.00 uur voor te gaan. Tijdens de viering waren ook vicaris Paul Verbeek en pastoor Wiel Wiertz mede voorgaan. De zang werd verzorgd door Bernadette Luijcks.
De vieringen in Kapellebrug was vanwege de coronaregels niet toegankelijk voor gelovigen. Wel wordt de viering live gestreamd via de website van het bisdom. Ook Omroep Hulst neemt deze viering op en zal deze op een later tijdstip uitzenden.

Samengestelde viering van Palmzondag, boeteviering, Goede Week en paaswake

200509 parochie in beeld

De samengestelde viering van Palmzondag, boeteviering, Goede Week en paaswake vanuit de basiliek met pastoor W. Wiertz, uitgezonden door omroep Hulst, is terug te zien op het YouTube-kanaal van omroep Huls, klik hier.