081207 mariavesperVan 20 tot 28 mei 2009 gaan parochianen uit het hele bisdom op bedevaart naar het bekende Maria bedevaartsoort Lourdes. Ter voorbereiding op deze bedevaart vinden in de advent, de periode naar Kerstmis, Maria vespervieringen plaats in de dekenaten van het bisdom.

In deze vespervieringen is bijzondere aandacht voor Maria, de moeder van de Heer. Maria is een groot voorbeeld van geloof, van in vertrouwen ja zeggen als God je roept en meewerken aan Gods plan van liefde voor iedere mens.

Op weg naar Lourdes, maar eerst op weg naar Kerstmis... We willen u graag uitnodigen voor de Maria vesperviering die plaatsvindt op zondag 7 december.

U bent om 16:00 uur welkom in Goes, in de Maria Magdalenakerk, Singelstraat 9 in Goes.
U bent om 19:30 uur welkom in Hulst, in de Willibrordusbasiliek, Steenstraat 2 in Hulst.

Bij de vesperviering zal informatie beschikbaar zijn over de bisdombedevaart.