090901 oecumenische kerkendagDe kerkendag op 25 september 2010 begint langzamerhand vorm te krijgen. Er is een optie genomen op het abdijplein en op een tiental historische kerken in de binnenstad van Middelburg. Leo Fijen (programmamaker bij de KRO) heeft toegezegd te komen spreken bij een van de deelprogramma’s. Er komt een flitsend programma voor jongeren. Er is een prachtig kerkendaglied van de hand van Michiel de Zeeuw en Mar van der Veer.

Nu iedereen zijn nieuwe agenda voor 2010 in gebruik heeft genomen, hopen we dat elke Zeeuw 25 september daarin vrij houdt voor deze unieke manifestatie waarin we als kerken kunnen laten zien waar ons ‘verlangen en vertrouwen’ op zijn gebaseerd. Op de website kunt u volgen hoever het staat met de kerkendag. Het is de bedoeling dat er regelmatig columns op zullen verschijnen van de hand van diverse personen. En als er nieuws te melden is over het programma komt dat ook op de site. En als u dat nog niet hebt gedaan, kunt u zich via de site aanmelden voor toezending van de digitale nieuwsbrief. De website is: http://www.kerkendagzeeland.nl/.