Op de fiets door ons mooie Zeeuws-Vlaanderen

Inmiddels is het al weer het achtste jaar dat er een Mariaroute zal worden verreden in Oost-Zeeuw-Vlaanderen. De parochie H Maria Sterre der Zee vindt het heel erg belangrijk, dat de Mariaviering in de meimaand onder de aandacht wordt gebracht. Naast de vieringen in de Kerk en de plaatselijke kapellen willen we Maria ook eren door een fietstocht te organiseren langs de kapelletjes in de regio. Een kopje koffie zal zeker ook smaken.

Dit jaar zouden we ook heel nadrukkelijk de jeugd willen uitgenodigd. Samen fietsen en zingen lijkt ons een goede combinatie om samen op te trekken.

Mocht u wat moeilijk ter been zijn scootmobiel en volgauto's zijn ook meer dan welkom.

De achtste Mariaroute vindt dit jaar plaats op:

zondag 3 mei 2015
van 14.00 tot 17.00 uur

150421 Achtste Mariaroute

De fietstocht:

Op de fiets vanaf de kerk in Nieuw-Namen, de kapel aan de Kapelleberg door de polder langs de Mariakapellen aan de Zandstraat, op Graauw en Lamswaarde en zo naar de kerk in Terhole.

Deze middag zullen we al fietsend, pratend, biddend en zingend ons verdiepen in de betekenis van Maria in ons leven.

Inschrijven voor 28 april bij:

Cecile van Tiggelen
Zoutziedersstraat 4
4561 HD Hulst
en/ of bij:

pater Joop Reurs
Zandstraat 10 – 4
4561 SC Hulst

onder vermelding van naam, adres en aantal personen, die deelnemen aan de fietsroute.