Het thema is: Adem over ons (!) 160503 avondgebed taize pinksteren
op donderdag 19 mei a.s.
om 19.30 uur
in de r.-k. kerk te Hengstdijk.

Dit avondgebed wordt gekleurd door de Geest van Pinksteren.
Op verschillende wijzen wordt het traditionele Veni Creator Spiritus ten gehore gebracht en gezongen.
Naast toepasselijke muziek, enkele Bijbellezingen, gebeden is er een persoonlijke geloofsbelijdenis en
zingen we verscheidene liederen uit Taizé, die een sterk meditatief karakter dragen.

Na afloop van het avondgebed is er een koffie ontmoeting en kunt u informatie op de leestafel aantreffen van o.a. de Raad van kerken in Nederland. Wij zien ook dit keer uit naar uw komst.

U kunt alvast noteren de komende data voor onze Taizé avondgebeden voor 2016: telkens op donderdagavonden:

• 30 juni
  • 22 september en
  • 1 december

De locatie is telkens in de RK Kerk te Hengstdijk, aanvang om 19.30 uur.

Contactpersonen: pastor Ralf Grossert (T. 313299), en ds. Pieter Overduin (T. 68360).

Voor meer informatie over oecumenische activiteiten klik hier of kijk op www.pgoosthoek.nl