201216 Omroep HulstOp dit moment is duidelijk wat de gevolgen zijn van de COVID-19 maatregelen. Het beleid blijft bij vieren met 30 mensen in onze kerken.
De voorbereidingen voor de vieringen in de komende kerst zijn in volle gang. Het is puzzelen wanneer de vieringen in de parochie door kunnen gaan, want er moeten ook pastores aanwezig zijn. Onze pastoor gaat ook voor in vieringen in de Elisabeth- en de Andreasparochie. Daarnaast betekent het ook schoonmaken van de kerk, nieuwe kaarsen zetten, bloemstukken maken, indeling van werkzaamheden van kosters en toezichthouders. Het wordt op dit moment met veel enthousiasme gedaan.
Zoals gezegd mogen met kerst 30 mensen een viering bijwonen. Reserveren blijft verplicht.
Om u de gelegenheid te geven toch een viering mee te maken, zal de viering van Kerstmis via Omroep Hulst te zien zijn en wel op:

• kerstavond om 19.00 uur en 22.00 uur
  • 1ste kerstdag om 11.30 uur
  • 2de kerstdag om 11.30 uur.

Graag uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.