pastoraal team KatrienSinds 1 april 2018 was Katrien Van de Wiele voor één dag in de week gedetacheerd in ('uitgeleend aan') de twee parochies in het samenwerkingsverband Boven de Schelde. Katrien is het team van deze parochies gaan versterken toen er vanwege ziekte en vacatures een groot tekort in het pastoraal team van de H. Mariaparochie Walcheren en de H. Pater Damiaanparochie was. Ze heeft met name geholpen bij de begeleiding van werkgroepen kind en geloof, en daarnaast ondersteuning geboden bij andere pastorale taken.

De detachering van Katrien wordt met ingang van 1 januari 2021 beëindigd. Vanaf het nieuwe jaar is zij dus weer volledig beschikbaar voor de drie parochies van Zeeuws-Vlaanderen.