De wereld staat op zijn kop door COVID-19. We leven in woelige tijden en proberen ons zoveel mogelijk aan te passen aan de omstandigheden. Deze week kregen we het bericht van het bisdom dat we opnieuw naar dertig personen gaan in de kerk. U hebt hiervan afgelopen zaterdag bericht ontvangen. Voor de komende weekenden gaan we daarom weer reserveren. Daarbij proberen we een evenwicht te vinden tussen een bepaalde mate van vrijheid en het gezonde verstand.

Om dit zoveel mogelijk te stroomlijnen vragen we u te reserveren bij uw eigen parochiekern of de kerk van uw keuze. Vol is vol. Ook kan het een enkele keer voorkomen dat u gevraagd wordt een zondag over te slaan. Dit zijn de contactadressen:

Bij het binnenkomen en bij het verlaten van de kerk moet u een mondkapje dragen. Als u eenmaal op uw plaats bent aangekomen en bij het communiceren hoeft u het mondkapje niet meer te dragen, maar het mag wel.

Blijf gezond!

Namens pastores en bestuur van de parochie H. Maria Sterre der Zee