wiele katrien van de pastorHet IPV bestuur en het pastoraal team van onze parochies willen u de volgende mededeling doen.

Per 1 februari 2012 zal het pastoraal team versterkt worden met een nieuwe beroepskracht. Per deze datum benoemt bisschop Van den Hende pastoraal werkster Katrien van de Wiele als lid van het pastoraal team. In de afgelopen week hebben het pastoraal team en een delegatie van de besturen kennisgemaakt met haar. We hebben Katrien van de Wiele ervaren als een enthousiaste en kundige pastoraal werkster en hebben er alle vertrouwen in dat zij goed in het team zal passen.

Katrien van de Wiele is 40 jaar en geboren in Gent. De afgelopen 15 jaar is zij werkzaam geweest in de regio Midden Zeeuws Vlaanderen, de huidige Elisabethparochie. Ze is woonachtig in Sas van Gent.

Op een later tijdstip zal bekend gemaakt worden wanneer pastoraal werkster Katrien van de Wiele wordt gepresenteerd.

Wij zijn blij dat na het plotseling overlijden van pater Paulus van Winden het pastoraal team weer versterkt kan worden met een ervaren beroepskracht. We wensen Katrien en het pastoraal team Gods zegen toe voor de tijd die komt.

IPV bestuur en pastoraal team van de regio Oost Zeeuws-Vlaanderen