activiteiten gemeenschapsopbouwHet bestuur van de parochie van de H. Willibrordus te Hulst is dankbaar voor zoveel mensen, die zich vrijwillig inzetten voor het reilen en zeilen in de parochie. Iedere vrijwilliger is belangrijk, iedere vrijwilliger telt. U die zorg draagt voor het gebouw, voor de bezorgdienst/en van Kerkkoerier, actie kerkbalans en/of vastenactie, het secretariaat, de catering enz...
De uren door u besteed noch het werk dat u deed is niet te meten maar van grote waarde, de parochie kan niet zonder u! Als dank voor zoveel inzet nodigt het parochiebestuur alle vrijwilligers (met partners) uit voor een gezellig samenzijn. Het belooft weer een sfeervolle ontmoeting van vrijwilligers te worden. U ontvangt t.z.t. een persoonlijke uitnodiging. Mocht u onverhoopt geen uitnodiging ontvangen (waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt) trekt u dan even aan de bel, zodat wij een eventueel foutje goed kunnen maken.

Noteert u de datum alvast: zaterdagavondavond 28 januari 2012.