080306 theater kerkOp zaterdag 19 april vindt er een spetterende dag voor jongeren plaats tussen 12 en 30 jaar van 10.00-20.30 uur in de Antoniuskerk, St. Vincentiustraat 113 te Oosterhout.
Er zijn geen kosten aan verbonden, maar er moet wel gewerkt worden. Neem wel je lunchpakket mee, maar voor koffie en thee wordt gezorgd en ook voor de soep en de broodjes 's avonds.
Vanaf 10.00 uur 's morgens is de kerk voor de jongeren tot je beschikking.

In één dag wordt een complete theatervoorstelling gemaakt. Daar hoort alles bij: decors maken en kleding, schmink, techniek verzorgen, toneel, dans en muziek. (Neem trouwens je eigen muziekinstrument mee. En er zijn mensen die daarbij helpen en voor materialen zorgen.
Uitgangspunt is het Bijbelse verhaal van Koning David. 's Avonds wordt het spektakel stuk opgevoerd voor iedereen die wil komen kijken en meemaken.
Er kunnen wel zo'n 100 jongeren meedoen. Zorg dat jij er één van bent samen met vriendinnen en vrienden.
Informatie bij Marc Bolleman: of telefoon: 06-16068897 en kijk ook eens op www.jongbreda.nl
Opgave is meer dan gewenst.