Op vrijdagavond 20 maart zal er een open gesprek plaatsvinden over de oecumene ter plaatse in deze tijd.
Locatie: de kerkenraadskamer van de Prot. kerk te Hulst,
gelegen aan de Houtmarkt/ingang Paardenmarkt,
aanvang 20.00 uur.

Op deze avond zullen de leden van het oecumenisch overlegorgaan, w.o. pastor Polet en ds. Overduin aanwezig zijn. Er zal een overzicht worden gegeven over de huidige oecumenische stand van zaken, de vragen en zorgen die er leven.
Daarna volgt een (plenair) groepsgesprek over welke gezamenlijk weg we hebben te gaan, welke weg begaanbaar is.
De avond wordt afgesloten met een meditatief moment in de sfeer van de lijdenstijd waarin we dan leven. Wij verwachten u!

Ook bent u van harte welkom op de drie overige bezinningsavonden, georganiseerd door de rk parochie op:

• woensdag 11 maart in 't Heike te Heikant, aanvang 20.00 uur
  • woensdag 25 maart in WZC Antonius te Kloosterzande, aanvang 20.00 uur en op
  • woensdag 1 april in de Basiliek te Hulst, aanvang 20.00 uur.

De leiding is in handen van pastor N. Polet en pater J. Reurs.

PS:

Het oecumenisch overlegorgaan is nog op zoek naar een nieuw rk. lid als afgevaardigde van de parochies in dit overlegplatform.
Info bij ds. Overduin (tel. 68 15 52) of zr. Polet (tel. 31 74 38).