koning steven de pastorDe IPV Oost Zeeuws-Vlaanderen is verheugd u te kunnen meedelen dat bisschop Van den Hende met ingang van 1 juni a.s. zal benoemen tot lid van het pastorale team van onze regio diaken Steven de Koning.

Deken Paul Verbeek zal op zaterdag 4 juli a.s. tijdens een plechtige eucharistieviering in de basiliek van Hulst de nieuwe diaken Steven de Koning als lid van het pastorale team officieel presenteren.

reurs j pastor

Pater Joop Reurs zal het ambt van pastoor in onze parochies van pater Walter Poppe overnemen.
walle ch vd pastorHij wordt de nieuwe eindverantwoordelijke priester van onze regio.

Pastoraal werkster Chantal van de Walle blijft de functie van teamleider vervullen.

poppe w pastor

Pater Walter Poppe wordt priesterassistent in onze regio en op basis van werkafspraken met het pastorale team zal hij parttime zijn diensten blijven verlenen aan de regio.

We zijn verheugd dat bisschop Van den Hende diaken Steven de Koning zal benoemen voor onze parochies als fulltime lid van het pastorale team en dat pater Poppe als priesterassistent in deeltijd beschikbaar blijft voor het pastorale werk in onze regio.

Het bisdom blijft zich beijveren voor verdere invulling van de pastorale vacatures in onze regio.