090529 mooiste kerk van nederland kleinNCRV Plaza was de afgelopen 12 weken op zoek naar ‘De mooiste kerk van Nederland’. Een zoektocht naar het kerkgebouw dat om welke reden dan ook, het meest tot de verbeelding spreekt. Na vele duizenden stemmen is de basiliek van Hulst 'door naar de finale'. In de finale-uitzending op eerste pinksterdag bepaalt een vakjury welke kerk zich uiteindelijk ‘De mooiste kerk van Nederland’ mag noemen. Deze uitzending vindt plaats op 31 mei a.s. om 8.10 uur op Radio 2 (107.1 MHz) in het programma NCRV Plaza.
Jo Everaert uit Hulst is de afgelopen maanden de stuwende kracht geweest achter het "succes" van onze basiliek. Middels een uitgebreide campagne in de regio heeft hij velen weten te mobiliseren om een digitale stem uit te brengen op onze Hulster basiliek. De IPV is Jo heel dankbaar voor zijn stimulerende werk.