091103 logo lamswaardeAlle (oud)parochianen, (oud) bestuursleden,
dekenaat Zeeland, verenigingen van Lamswaarde,
parochies uit IPV Oost Zeeuws-Vlaanderen,
cluster Noord en (oud) pastores,

et einde van de festiviteiten rondom het 200 jarig bestaan van de parochie komt in zicht en evenals bij de aftrap op 15 februari jl. zal de kerkgemeenschap 15 november als het slot voor haar rekening nemen.

Op 15 november 2009 om 10.30 uur zal er een speciale viering worden gehouden in onze parochiekerk. Deze eucharistieviering zal worden voorgegaan door de Deken van Zeeland drs. P.M.P. Verbeek in samenwerking met pastor mw. Ch. v.d. Walle, teamleider van het pastoresteam in de regio Oost Zeeuws-Vlaanderen.

De viering zal worden opgeluisterd door het kerkkoor, aangevuld met leden uit “Terra Sancta” en fanfare “Vrijheid Eendracht”. De kinderen van basisschool “de Oostvogel” zullen middels het uitbeelden van 200 jaar parochie hun medewerking verlenen.

De extra collecte in deze viering zal gehouden worden t.b.v. stichting “Help Ghana”.

Aansluitend aan de eucharistieviering zal er een receptie worden gehouden in gemeenschapshuis “de Luifel”, Dreef 2, 4586 AN Lamswaarde, waarvoor wij u bij deze uitnodigen

Wij hopen u op 15 november te mogen ontmoeten,
tot ziens,

Kerkbestuur, de Fondsenwervinggroep van de parochie H. Cornelius.

Wilt u een woordje tot ons richten, graag doorgeven voor 7 november 2009
Fondsenwervinggroep v.d. H. Cornelius Jac de Waalstraat 23 4586 AD Lamswaarde.
Voor informatie A. Hendriks, T: 0114-690475