adventskrans

Op donderdagavond 17 december zal er een oecumenische adventsvesper gehouden worden in de r.-k. Catharinakerk te Hengstdijk. In deze viering hopen diaken Steven de Koning, pastoraal werker Chantal v.d.Walle en ds. Pieter Overduin voor te gaan. Aanvang van de vesperviering is om 19.00 uur.

oecumenen kleurIn januari 2010 is er weer een gebedsweek die in het teken staat van de eenheid der christenen.
Op zondag 24 januari om 10.00 uur wordt er in de Hof te Zande Kerk een oecumenische dienst gehouden. Naast ds. Overduin hoopt een der rk. voorgangers in de liturgie voor te gaan.

091123 kerkendagWij herinneren u aan de nieuwe website die in september j.l. tijdens de vredesweek is gelanceerd met het oog op de oecumenische kerkendag Zeeland. Deze zal op zaterdag 25 september 2010 plaatsvinden in Middelburg. Het thema voor die dag luidt Verlangen en Vertrouwen.