samen kerkDe werkgroep ‘Samen Kerk' is, samen met de projectmedewerker, volop aan de slag om het project ‘Samen Kerk' handen en voeten te geven.

Het project ‘Samen Kerk' wil een brug slaan tussen mensen mét en zonder verstandelijke beperking.

• Samen deelnemen aan de vieringen
  • Samen vrijwilligerswerk doen in en rond de kerk
  • Samen meedoen aan kerkelijke activiteiten In de parochies Clinge, Hulst en Sint-Jansteen/Heilkant besteden we hier extra aandacht aan.

We zoeken vrijwilligers die met de auto medeparochianen willen ophalen om samen de vieringen te bezoeken.
Maar we denken ook aan: samen de Kerkkoerier rondbrengen, boekjes uitdelen, bloemen verzorgen, meehelpen in de viering, koper poetsen, koffie serveren.... Binnenkort (zie elders in dit blad) wordt de Maria –route gereden. Een prachtige fietstocht langs kerken en kapelletjes. Ook U, met of zonder beperking, kunt daaraan meedoen!!

Geïnteresseerd? Laat het ons weten!
U kunt contact opnemen met de leden van de werkgroep ‘Samen Kerk’:

Lilian van Esbroeck
Angelo de Bruijn
Omer Calle
John Jansen
parochie Clinge
parochie Hulst
parochie Sint-Jansteen/Heikant
pastoraal projectmedewerker
T 0114-319219
T 06-13705134
T 0114-311234