110406 veiling ten bate van de restauratie kerk clingeIn de parochiekerk van Clinge wordt op zaterdag 7 mei a.s vanaf 10.00 uuur ’s morgens een veiling gehouden waarvan de opbrengst ten goede komt aan de restauratie van de kerk.
Kijkers kunnen al vrijdag 6 mei terecht tussen 17.00 uur en 20.00 uur en zaterdag vanaf 9.00 uur.
U kunt goederen voor de verkoop inbrengen. U bepaalt wat de door u ingebrachte spullen minimaal voor u moeten opbrengen. De meeropbrengst is voor het restauratiefonds.
De veiling is eenvoudig. De veilingmeester start met een bedrag en met het opsteken van een biedkaart doet u mee. Het te veilen goed gaat naar de hoogste bieder.
Voor een goede sfeer zorgt u. Wij zorgen voor een gezellige veiling, waar u ook kunt genieten van een kopje koffie of ... .

Wij zoeken goederen van enige waarde, dus geen rommelmarktspullen. U kunt de handelswaar inbrengen door ze af te geven op Rembrandtstraat 36 te Clinge of op te laten halen bij u thuis (altijd even bellen met 0114-314653 of 311332).
Worden de waren niet verkocht, dan krijgt u die zo nodig terug.
Lever massaal, de parochiekerk vaart er wel bij!!!
En natuurlijk tot 7 mei: zonder kopers, geen opbrengst!!!

Als u op de hoogte wilt blijven van de voortgang en de nieuwtjes rond de werkzaamheden en activiteiten, kunt u ons vinden op www.kerkclinge.tk.

J. Leegstraten,
coördinator restauratiewerken – kerk Clinge.