210511 Vieringen met PinksterenWe hebben Pasen in alle kerken kunnen vieren zoals we, alweer lang geleden, buiten coronatijd deden. Ook met Pinksteren zullen er op de gebruikelijke tijden vieringen zijn in Boschkapelle, Clinge, Koewacht, Kloosterzande en Hulst.

Het blijft wél zo dat er 30 plaatsen beschikbaar zijn in de kerk, dat u zich moet aanmelden, dat de anderhalve meter nog steeds van kracht is en dat de aanwijzingen van de toezichthouders moeten worden opgevolgd. Ook het ontsmetten blijft van toepassing.

U kunt zich van maandag tot en met donderdagochtend opgeven bij de bekende adressen. Voor de volledigheid voegen we ze hieronder toe.

Vieringen op zondag zijn momenteel uitsluitend in Hulst in de basiliek. Reserveren voor een plaats in Hulst voor zowel de zondagsvieringen als de vieringen op woensdag en vrijdag kan uitsluitend door:

Voor het aanmelden voor overige vieringen dient u zich bij uw eigen parochiekern of de kerk van uw keuze aan te melden. Het kan zijn dat de lijst al vol is of dat u wordt gevraagd een viering over te slaan. Dit zijn de adressen en telefoonnummers om u aan te melden voor een viering:

Kunt u uiteindelijk toch niet naar de viering komen, meld u dan af zodat we iemand anders blij kunnen maken met uw gereserveerde plaats.