Kort nadat de coronacrisis ons leven kwam bepalen werd er in de drie parochies, parochie H. Maria Sterre der Zee, Elisabethparochie en de Andreasparochie gesproken over de mogelijkheden om in contact te blijven met de parochianen en andere belangstellenden.

201021 Woord van bemoedigingIn samenwerking met kerkbelang Koewacht werd afgesproken wekelijks een woord van bemoediging te laten zien op omroep Hulst op donderdag en herhaald t/m woensdag. Wekelijks kwam één van de pastores aan het woord. Het is de moeite waard om wekelijks te kijken en luisteren.

Komende week spreekt kapelaan Jochem van Velthoven vanuit Nieuw-Namen. George van der Sijpt maakt en monteert telkens de opnamen. Daar zijn wij hem heel dankbaar voor, want er is heel wat werk aan om een mooie weergave met beeld en geluid te presenteren en we kloppen elke week weer bij hem aan. Klik hier om terug te zien.

Namens bestuur parochie heilige Maria Sterre der Zee,
Cecile van Tiggelen