200615 gezinsdag 2020 CadzandCommunicatie. Een middel om elkaar te leren kennen en begrijpen? Of toch een bron van frustratie en spanning in het huwelijk? Wat je ervaring ook is, het is goed om stil te staan bij dit belangrijke aspect in je relatie.

Dennis en Sascha Peters - op de voorkant staan ze met hun dochtertje Liz - vertellen over hun ervaringen en nemen je mee in een reflectie op mogelijke valkuilen én oplossingen voor betere communicatie in je relatie.

Tijdens de inleiding is er een programma voor de kinderen.
Het programma ziet er globaal als volgt uit: ontvangst, lezing door Dennis en Sascha, uitwisseling, eucharistieviering en lunch. In de middag kan ieder er nog een heerlijk dagje strand en duinen van maken! Vanwege corona zijn er een paar maatregelen, Kijk daarvoor op de site.

Praktisch:
Datum: zaterdag 11 juli 2020 van 10.00-13.00
Locatie: Strandkerk, Noorddijk 2, 4506 JE Cadzand-Bad
Deelname is gratis.
Info en opgave: gezinengeloof.nl/gezinsdag.

Deze gezinsdag is een initatief van het Sint Franciscuscentrum en de parochies van Zeeuws-Vlaanderen.