191111 naamdag parochie heilige AndreasOp zondag 1 december a.s. vieren wij, volgens goed gebruik, de naamdag van de parochie H. Andreas.

Dit jaar voor de eerste keer in de H. Maria Hemelvaartkerk te Aardenburg, Weststraat 80 om 10.45 uur. Voorgangers zijn leden van het pastoraal team en de viering wordt opgeluisterd door een projectkoor met koorleden en zangers/zangeressen uit de hele parochie. Na de feestelijke viering zullen we het glas op onze parochie heffen in het dorpshuis, Westmolenstraat 2, dit is vlakbij de kerk gelegen. We lopen gezamenlijk van kerk naar dorpshuis want we willen graag met zijn allen een toast uitbrengen.

Ook bestaat er weer de mogelijkheid om aan te sluiten bij een soep- en broodmaaltijd, u kunt zich hiervoor opgeven bij mw. Rieneke Dhont; , zij is lid van pkc Zuid. Na de maaltijd is er een presentatie over Aardenburg - Bedevaart

flyer parochiedag

191111 flyer parochiedag

stad. Kortom, het belooft weer een mooie dag te worden!