190520 gezinsdag 1Op zaterdag 6 juli is er voor kinderen van 0-18 jaar een gezinsdag in de strandkerk van Cadzand, op steenworpafstand van het strand en de zee.
Marie-José van den Heuvel is een jonge veearts, getrouwd en woont in Cadzand. Zij heeft zich in dit onderwerp ‘God ontmoet je in het nu!’ verdiept en zal hierover spreken, ook uit eigen ervaring.
Met de kinderen doen we een speurtocht op het strand, gaan gezellig barbecueën en vieren samen ons geloof tijdens een mooie eucharistieviering.
190520 gezinsdag 2Voor de allerkleinste kinderen is er een crèche. De basisschoolkinderen gaan in de ochtend naar een boerderij (met koeien) en 's middags een gezinsspeurtocht doen op het strand. De tieners hebben een uitdagend programma, dat is opgezet in samenwerking met Life Teen.
Het programma is van 10.00-18.00 uur. Deelname kost € 20,00  per echtpaar, kinderen gratis. Dit is inclusief een lunch en barbecue. Het adres is: Strandkerk, Noorddijk 2, 4506 JE Cadzand
Meer info en opgave: www.gezinengeloof.nl/gezinsdag of mail naar: .