tintinnabulumconopeumAvond voor de vrijwilligers

op

zaterdag 15 januari 2005

Alle mensen, die belangeloos hun steun geven aan de H. Willibrordusparochie, worden die dag van harte uitgenodigd.
041222 hulst vrijwilligersavond kopIn de Woord- en Communieviering van 19.00 uur wordt speciaal aandacht besteed aan het vele werk, dat door u allen wordt verricht.
Na de viering wordt u verwacht in 'de Lieve'. Daar zal onze vice-voorzitter Jan Rubbens u welkom heten onder het genot van een kop koffie met gebak. Ons nieuw bestuurslid wordt aan u voorgesteld en er wordt een kort overzicht gegeven van de activiteiten van het afgelopen jaar.

041222 hulst vrijwilligersavond muziekHet gezellige gedeelte wordt verzorgd door een gezelschap, dat met sketches en muziek voor de nodige ontspanning zorgt.
We hopen in de overige tijd de vele medewerkers van onze parochie eens op een andere manier te ontmoeten. Met een hapje en een drankje moet dat zeker lukken!

Het parochiebestuur