weemaes w pastorDe Interparochiële Vereniging Oost-Zeeuws-Vlaanderen en het pastoresteam maken bekend, dat met ingang van 1 april pater Willy Weemaes zal verhuizen naar de Communiteit van de Maristen in Enschede.
Het betekent uiteraard, dat hij zijn werkzaamheden in en buiten de liturgie in onze regio zal beëindigen. Voor velen is hij een inspirator, een gewaardeerde pastor en vriend geworden. Daarvoor zijn zij hem dan ook zeer erkentelijk.

Van ganser harte wensen wij hem toe, dat hij ook in Enschede zich spoedig zal thuis voelen bij zijn medebroeders en in de parochie, waaraan hij zijn medewerking zal gaan geven.
Na het vertrek van pater Weemaes zal een andere medebroeder de communiteit in Hulst komen versterken. Deze is onlangs gepensioneerd en heeft te kennen gegeven om zijn diensten aan te bieden in de regio.

Bestuur Interparochiële Vereniging
Pastoresteam