jub 60pirenne j pastorOp zondag 13 maart 2005 zal

pater Jos Pirenne, marist

zijn 60-jarig priesterfeest vieren.

ele jaren heeft pater J. Pirenne in de regio van Oost Zeeuws-Vlaanderen zijn diensten aangeboden in de liturgische vieringen van de parochies en persoonlijk is hij vele mensen nabij geweest.
We weten ook van zijn inzet in het onderwijs, in parochies elders en in het maatschappelijk leven.

De Inter Parochiƫle Vereniging (het IPV) en het pastoresteam van onze regio nodigen u daarom van harte uit om dit diamanten jubileum samen met hem te vieren

in de basiliek van de H. Willibrordus te Hulst
op zondag 13 maart 2005 om 10.30 uur.

Na de Eucharistieviering, waarin de jubilaris zelf hoofdcelebrant zal zijn, zal er gelegenheid zijn om de jubilaris persoonlijk te feliciteren en koffie te drinken.

Vanwege de verkeersvoorschriften laten we u weten, dat er in de binnenstad van Hulst op zondag tot 12.00 uur vrij parkeren is; vanaf dat moment is het in het centrum overal betaald parkeren.

Adres van de Jubilaris: Zandstraat 10/3, 4561 SC Hulst