071110 clinge jubileum koorNa de H. Mis van zaterdag 10 november jl., opgeluisterd door het Parochieel Gemengd Koor ‘St. Cecilia', werden door pater W. Poppe 6 leden van het koor gehuldigd met hun jubileum.
Vijf dames zijn reeds van bij de oprichting lid van het dameskoor dat dit jaar haar 40-jarig bestaan viert. José Smet-Weemaes, Lea van Itegem-D'Haen, Julia Weemaes-de Kerf, Marcella van Geertruij-van Huffel en Annie Lambrechts-van Overmeir kregen van pater Poppe de gouden eremedaille en oorkonde voor de 40 jaren waarin zij zich voor dit dameskoor ingezet hebben.
Maar ook het Gregoriaans Herenkoor vierde feest. Leonard de Blijzer kreeg voor 25 jaar lidmaatschap de zilveren medaille met eveneens bijpassende oorkonde.
Deze 6 leden zijn tot op heden eveneens nog lid van het Parochieel Gemengd Koor.
José, Lea, Julia, Marcella, Annie en Leonard: hartelijk gefeliciteerd!