201122 PakjesavondPakjesavond: ja, de goede avond van de Sint komt er weer aan. U ziet het in de winkels en u kijkt zeker rond, welke cadeautjes u zelf aan de goede Sint wilt vragen.

Zo maar een gedachte, maar deze gedachte kwam bij me op, toen kapelaan Van Velthoven de nieuwe folders van de kerkbalans in het parochiecentrum bracht en bijgaande foto stuurde. Nadere informatie over de actie kerkbalans volgt nog, maar deze coronaperiode heeft ons wel op onszelf teruggeworpen. We zijn aangewezen op een klein aantal mensen, die we kunnen ontmoeten. Dan is de Kerk toch ook een plaats van verbinding.

Voor de Kerk betekent het ook, dat we voor het voortbestaan financiƫle ondersteuning nodig hebben. Onze vaste kosten zijn wel doorgegaan en er wordt ook extra aandacht besteed aan ons als mens en aan de vieringen. De Kerk is voor iedereen op een andere manier van waarde. Denkt u, met deze feestdagen, ook aan ons voor een extra bijdrage? Zo blijft de Kerk van waarde voor parochianen en samenleving.

Dank, namens de parochie H. Maria Sterre der Zee,
Cecile van Tiggelen