190522 Gebedsuur Biddende MoedersAls ouder heb je een grote wens: dat je kinderen gelukkig worden. Helaas groeien ze op in een wereld waarin niet alleen aangename dingen gebeuren maar waarin ook problemen voorkomen zoals pesterijen, ziekten, problemen op school, verslavingen, geweld, verbroken relaties, noem maar op.
In 1995 zijn in Engeland 2 moeders, oma’s gaan bidden voor hun kinderen, kleinkinderen en andere intenties. Meerdere moeders sloten zich bij hen aan en ook in andere plaatsen gingen vrouwen bidden. Zo ontstond het gebedsuur van Biddende Moeders dat nu over ruim 100 landen verspreid is. Er hebben al mooie gebedsverhoringen plaatsgevonden en het gezamenlijk bidden geeft veel rust en kracht om goed met situaties om te gaan.
Alle moeders, oma’s, vrouwen, zowel de fysieke als de geestelijke moeders zijn welkom om te komen bidden.
Wij willen graag een gebedsgroep beginnen aan de hand van de biddende moeders en wel op de dinsdag middag om 13.30 uur in  het kerk zaaltje van de Emmauskerk  te Terneuzen.
We zullen om de week samenkomen. De eerste keer zal zijn op dinsdag 4 juni. Graag tot dan!
Meer informatie en opgave bij : Mellanie Gernaert-Schol of 06-10263874