Het vertrek van Chantal van de Walle brengt uiteraard veranderingen met zich mee.

In ieder geval zal pastoraal werker Ralf Grossert vanuit het pastorale team de verantwoordelijk pastor zijn voor de parochiekernen van Vogelwaarde en Hengstdijk en pastoor Wiel Wiertz de verantwoordelijkheid invullen voor de parochiekernen van Clinge, Graauw en Nieuw-Namen. Bovendien neemt hij van pastoraal werkster Katrien Van de Wiele de verantwoordelijkheid voor de parochiekern Hulst over.
Ralf Grossert blijft eerstverantwoordelijk voor de parochiekernen van Kloosterzande, Lamswaarde en Terhole alsook voor de parochiekernen van Sint Jansteen, Heikant en Koewacht.
We hopen dat u ook in de toekomst vanuit de parochiekernen de weg gemakkelijk vindt naar het pastorale team.

De voorbereiding op de eerste heilige communie zal de verantwoordelijkheid worden van Katrien Van de Wiele en de verantwoordelijkheid voor het vormsel blijft bij Ralf Grossert.

Vanaf 15 oktober zal door de komst van kapelaan Jochem van Velthoven het pastorale team langzaam maar zeker voor de volle breedte van Zeeuws-Vlaanderen gaan werken. Dat betekent dat wij in de nabije toekomst naast kapelaan Van Velthoven ook de pastoraal werkenden Marjan Dieleman, Niek van Waterschoot alsook Frans van Geyt in onze parochie zullen gaan zien.

Mocht u vragen hebben of mochten er onduidelijkheden zijn, schroom niet een van ons aan te spreken.

pastoor Wiel Wiertz