Klik op de foto voor een vergroting

180301 Piet van Geertruy 25 jaar acoliet in ClingeZaterdag 24 februari was de niets vermoedende Piet acoliet tijdens de weekendviering in de kerk van Clinge. En dat is voor hem niet vreemd want reeds 25 jaar vervult hij deze taak met heel veel toewijding. Reden om hem eens extra in het zonnetje te zetten.

Na afloop van de viering bedankte Jac Leegstraten hem, namens de pkc Clinge, voor zijn jarenlange inzet en overhandigde hem een cadeaubon. Het woord van dank was niet alleen voor dit jubileum, maar ook omdat Piet besloten heeft er mee te stoppen. Dit kwam niet geheel onverwacht, want vaak had hij dit al aangegeven, maar het kwam er gewoon niet van. Hij deed het nog te graag. Bij deze mijlpaal van 25 jaar werd de knoop dan toch doorgehakt en stopt Piet per 1 maart. Maar wel alleen als acoliet want collecteren, helpen bij de kerkhofgroep en bij klusjes in en om de kerk. daar gaat hij nog even mee door.
Piet, een oprecht dankjewel!

Annemie de Loos