logo HMSdZ 200Voor de eerste maal zal er op 2 juli voor alle parochianen van de parochie H. Maria Sterre der Zee een parochiedag zijn.

Bij Fruithof van Kessel in de schuur kunt u zondag van 11.00 tot 16.00 uur terecht. De parochie H. Maria Sterre der Zee zal hier voor de eerste keer de parochiedag vieren. Alle parochianen zijn welkom. We beginnen de dag met een eucharistieviering, opgeluisterd met muziek uit Terhole. Na een drankje is er brood en soep. De leden van diverse werkgroepen, zoals Taizé en eerste heilige communie zullen zich presenteren. De pastoor wilt met u schilderen en de kinderen kunnen geschminkt worden. Ook zal er een rondleiding zijn op het fruitbedrijf, Lange Nieuwstraat 5 te Kloosterzande. De kersen zijn ook rijp. U bent allen van harte welkom.